معیارهای انتخاب نرم افزار سنگ و نرم افزار سنگبری

نرم افزار سنگ

نرم افزار سنگ

نرم افزاری که برای سنگبری‌ها و فروشندگان سنگ تولید می‌شود علاوه بر امکانات نرم افزارهای حسابداری بازرگانی و فروشگاهی باید قابلیت‌هایی مخصوص خرید و فروش سنگ و تولید سنگ داشته باشند. در اینجا به ذکر چند نکته مهم می‌پردازیم.

نکاتی که باید در تهیه نرم افزار سنگبری به آن توجه کرد:

اولین نکته و مهم‌ترین نکته که برای نرم افزار سنگ باید به آن توجه کرد این است که:

محاسباتی که در سنگ‌فروشی‌ها صورت می‌گیرد برحسب نوع سنگ به سه عامل طول، عرض و قطر (ارتفاع) سنگ درگیر است. یک نرم افزار سنگبری باید امکاناتی را فراهم کند که کاربران نرم افزار بتوانند اطلاعات خرید، فروش، تولید و… را به‌راحتی مدیریت کرده و گزارشات موردنظر را بگیرند. قابلیت محاسبه بر اساس سه عامل طول، عرض و قطر (ارتفاع)، پارامتر مهمی است که ساده‌سازی کار با اعداد را برای کاربران نرم افزار فراهم می‌کند.

نکته بعدی که باید به آن توجه کرد مساحت است. نرم افزار سنگبری باید قابلیت محاسبه مساحت بر اساس طول و عرض را نیز داشته باشد. چرا که بعضی از خریدوفروش‌ها بر پایه مساحت سنگ صورت می‌گیرد.

از نکات دیگری که باید به آن توجه داشت این است که در کارخانجات تولید سنگ کوپ‌هایی با واحد تن وارد کارخانه می‌شود و این کوپ‌ها برش داده شده و بر اساس واحدهای متری و مترمربع به فروش می‌رسد. نرم افزار باید قابلیت تبدیل کوپ به سنگ را برای کارخانجات سنگبری داشته باشد.

نکته بعدی اینکه نرم افزار باید قالب فاکتور مخصوص سنگ که دارای ستون‌های طول، عرض، قطر (ارتفاع)، مساحت و تعداد باشد.

نرم افزار باید گزارشاتی مخصوص سنگ که طول، عرض، قطر و مساحت در آن در نظر گرفته شده باشد را نیز دارا باشد. همچنین گردش سنگ را با این پارامترها نشان دهد. امکان محاسبات سنگ بر اساس مساحت، طول، تعداد وجود داشته باشد. موجودی مساحتی، طولی و تعدادی داشته باشد.

مورد دیگری که بسیاری از سنگبری‌ها با آن درگیر هستند مورد کرایه حمل بار است. وقتی کوپی وارد کارخانه سنگبری می‌شود و وقتی سنگی از کارخانه خارج می‌شود بنا به سیاست کارخانه ممکن است هزینه آن لازم به ثبت در نرم افزار باشد که این قابلیت باید در نرم افزار تعبیه شده باشد.

نرم افزار سنگبری

مزایای استفاده از نرم افزار سنگبری

باتوجه‌به اینکه حسابداران، صندوق‌داران و کاربران نرم افزارهای مالی با اعداد و ارقام سروکار دارند، و محاسبات سنگ به‌دقت بالایی نیاز دارد و یک اشتباه باعث می‌شود که کل محاسبات زیر سؤال رود، استفاده از نرم افزار مناسب می‌تواند  باعث صرفه‌جویی در انرژی و زمان شده و از اشتباهات محاسباتی جلوگیری کند. سرعت ورود اطلاعات در نرم افزارها و امکان گزارش‌گیری سریع از آنها، از مزایای مهم آنان است.

از کجا تهیه کنیم؟

یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب نرم افزار سنگبری، سادگی و سهولت استفاده از نرم افزار است. امکان ثبت کلیه فرایندهای موجود در یک کارخانه سنگبری و گزارش‌گیری مالی و مدیریتی با امکان فیلترکردن اطلاعات براساس پارامترهای مختلف از مزیت‌های یک نرم افزار حسابداری خوب است.

همچنین خدمات پس از فروش، آموزش و پشتیبانی از جمله نیازهای اساسی تهیه نرم افزار است و برای استفاده بلند مدت از نرم افزار نیاز است.

نرم افزار کارخانجات سنگبری امین نرم افزاری قدرتمند و حرفه‌ای با امکانات ویژه و  اختصاصی برای سنگبری‌ها و سنگ‌فروشی‌ها است.

امکانات متنوع و گوناگون این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی اطلاعات خود را ثبت کند، گزارش بگیرید و تصمیمات مدیریتی بگیرید. این نرم افزار بیش از دو دهه در سنگبری‌ها و سنگ‌فروشی‌ها استفاده شده است و کاملاً با نیاز مشتریان تطابق داده شده است.

همچنین برای دریافت مشاوره و راهنمایی می‌توانید با کارشناسان فروش ما به شماره ثابت 03132343838 و شماره همراه 09135300036 تماس بگیرید. متخصصان ما همواره آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من